
Obecnie przewidzianych jest 29 lokalizacji. Przeciętna kontrola odcinkowa będzie przeprowadzana na dystansie około dwóch i pół kilometra. Jednak maksymalna długość takiego odcinka może sięgać 10 kilometrów w mieście i 20 kilometrów poza. System będzie sprawdzał z jaką średnią szybkością dany samochód przejeżdżał na konkretnym odcinku trasy. Kamery, które zostaną użyte do pomiarów, mają nie wyróżniać się niczym wyjątkowym. Fragmenty dróg, na których będą przeprowadzane kontrole, muszą spełniać pewne cechy: w ich obrębie nie mogą znajdować się poważniejsze skrzyżowania, na całej ich długości ma obowiązywać podobne ograniczenie prędkości. Przy wyborze ważną rolę odgrywa także stan bezpieczeństwa danego odcinka drogi.
Zaabsorbowała Cię przedstawiana kwestia? Sprawdź zatem ponadto ten wiarygodny tekst (http://www.s-performance.pl/oferta/) – to także bardzo pomocne źródło informacji.
Inspekcja Transportu Drogowego, jest pozytywnie nastawiona. Jak pokazują doświadczenia z krajów, w których zastosowano już takie rozwiązania, ilość kolizji na sprawdzanych fragmentach spadła plus minus o ponad 50%, a czasami nawet i o 80%. Dla zainteresowanych ofertą: portal.
Jeżeli zaciekawił Cię ten artykuł, to sprawdź informacje (https://mechanika-service.com/opony-i-ogumienie-do-wozkow-widlowych), które również są na niniejszy temat. Zawsze dobrze jest znać więcej szczegółów.
Za to wykroczenie grozi mandat na kwotę od 300 do 500 zł oraz 6 punktów karnych. Wszystkie zmiany mają za zadanie poprawę bezpieczeństwa na popularnych trasach.
Więcej na ten temat: