Bycie aktywnym nie powinno się znudzić, bo każdego dnia jest czas na inny zestaw ćwiczeń. Czy posiadasz swój zestaw ćwiczeń

Nie możemy się cieszyć pełnią życia, jeśli nie mamy celu, który motywuje nas do pracy. Dla każdego może oznaczać to coś innego, tym niemniej dla wielu osób tym spełnieniem i celem, do którego warto dążyć jest polepszenie własnego zdrowia. Najlepiej osiągnąć to przez odpowiednia dawkę ruchu. Nic tak nie napędza nas do działania, jak dobre ćwiczenia, pokonywanie swoich barier, poprawa sylwetki własnego ciała. Sport i rekreacja właściwie się nie nudzi, albowiem każdego dnia możemy robić coś innego.

rozciąganie po treningu

Autor: typexnick
Źródło: http://www.flickr.com
Oczywiście, nie powinno być to przypadkowe, czyli wybierane ćwiczeń, na jakie danego dnia mamy ochotę. Jeśli ułożymy już swój rozkład powinniśmy przestrzegać zaplanowanych zadań. Można zwyczajnie podzielić tydzień na różne aktywności.

Przejdź na stronę twórcy (http://dominikkania.pl/oferta/). Nakłaniamy Cię z radością! A to przez to, że czeka tam na Ciebie mnóstwo ekstra oraz ciekawych wiadomości.

Na przykład w poniedziałek trening domatora, biegi we wtorek, a basen w środę (polecam: ). Nie jest właściwie ważne, w jaki dzień będziemy biegać czy pływać. Wiadomo, że aura często się w to miesza, lecz starajmy się przestrzegać postanowień.

Wiadomym jest, że kiedy na dworze śnieg i mróz to biegi powinniśmy przenieść na bieżnię, lecz jeśli aura nie jest idealna, ale dobra do biegania, to nie ma co się zrażać, że nie ma idealnych warunków. Dobrym także sposobem jest zorganizowanie jakieś gry zespołowej, ale tu już potrzebni są nam nasi znajomi. Jeśli mamy takich, dobrze jest umawiać się z nimi jakiegoś dnia, po to, by zagrać w piłkę, siatkówkę, czy kosza. Mogą okazać przydatne się tu różnego typu akcesoria, przykładowo takie jak – naprawdę nie ma różnicy, liczy się gra i włożony wysiłek. Pamiętajmy też, ze nawet, jak mamy już po dziurki w nosie aktywności, to i tak nie rezygnujmy chociaż z wieczornej przechadzki. Świeże powietrze, ruch, to wpłynie z pewnością na naszą lepszą kondycję.

Podobnie, nie marnujmy weekendu na siedzenie w domu. Udajmy się gdzieś za miasto, pochodźmy po górach, poczujmy, że daliśmy sobie w kość. Dzięki temu następny tydzień będzie lepszy, bo naprawdę poczujemy, że żyjemy. To ważne, jeśli pragniemy na dłużej posiadać zdrowie i dobra sylwetkę. Pamiętajmy jednak, że nie ćwiczyć „od święta”, tylko regularnie – to zapewni nam sukces i przyniesie prawdziwe efekty.