Czy własna siłownia musi być droga?

W okresie jesiennym, jak pogoda mało zachęcająca jest do wychodzenia z domu warto zastanowić się nad regularnym uprawianiem sportu. Deszczowe dni są bowiem często pretekstem do dodatkowego jedzenia, a co się z tym łączy- nie trudno jest przytyć kilka kilogramów, które z trudnością jest stracić. Żeby temu zapobiec, dobrze jest nabyć do domu urządzenia do ćwiczeń. Nie oznacza to wcale, że powinniśmy wypełnić przyrządami całą powierzchnię mieszkania, które oferuje nam sklep sportowy, wystarczy jeśli zainwestujemy tylko w kilka z nich.


Sport
Autor: bangkokbikehash
Źródło: http://www.flickr.com
Niezwykle popularnym rządzeniem fitness do trenowania w domu jest bieżnia treningowa. Urządzenie to pozwala na bieganie bez problemów w warunkach domowych. Należy zaznaczyć, że ćwiczenia te są wygodne i bezpieczne. Ćwicząc na bieżni spalamy tkankę tłuszczową, redukujemy poziom cholesterolu i poprawiamy wydolność krążeniowo-oddechową. Treningi oddziałują także na naszą sylwetkę – formują mięśnie nóg oraz pośladków. Dobrym wyborem jest bieżnia treningowa. Ten typ bieżni umożliwia przyjemniejszy i bardziej naturalny bieg oraz marsz. Dodatkowo możemy swobodnie regulować tempo przesuwania się taśmy, czego nie można powiedzieć o bieżni magnetycznej. Pozostał jeszcze wybór producenta – chcemy przecież nabyć wysokiej jakości, które będzie służyło nam długo. Trzeba tu zaznaczyć, iż bieżnia thorn to świetny wybór. Bieżnia Thorn cieszy się dużym uznaniem i zapewnia niepodważalną jakość swych produktów. Zobacz: polecane deskorolki.

Plucha za oknem na pewno odstręcza od wyjścia na powietrzu. Nie wolno jednak marnować formy, bo później latem może okazać się, że odpadamy nawet przy małych dystansach. Zobacz też: sport-shop.pl/skating-rolki-c-148.html. Ratunkiem dla naszej kondycji są różnorodnego typu urządzenia do ćwiczeń aerobowych, które umożliwiają odbycie treningu tlenowego w przyjemnym wnętrzu twojego domu. Kuszącą propozycją jest orbiterek. To maszyna, która efektywnie stymuluje mięśnie nóg i ramion w jednym czasie. Trenujący, stojąc na orbiterku, porusza nogami w sposób zbliżony do jeżdżenia na rowerze i zarazem rękami na przemian odpycha i przywodzi dźwignie, które przypominają w działaniu kijki do nordic walkingu.