Motocross Kęty PolskaBez kategoriiPrzerost treści nad formą
Motocross Kęty PolskaBez kategoriiPrzerost treści nad formą

Prostota bywa bardzo skuteczna nawet, jeśli ma polegać na znacznym ograniczeniu wizji i wdrażaniu jej w jakieś ścisłe ramy. Obecnie proste i mało wymyślne rozwiązania znajdują dość duże zastosowanie w reklamie oraz promocji. Można wziąć pod uwagę chociażby opakowania na produkty promocyjne takie jak krówki – nie mogą być zbyt skomplikowane pod względem wyglądu, gdyż zamiast zajmować się spokojnym jedzeniem cukierka, ktoś będzie kombinował nad najbardziej optymalnym otworzeniem opakowania, żeby niczego nie uszkodzić. W takich przypadkach prostota sprawdza się najlepiej. Gdy za promocję odpowiada wybrany produkt żywnościowy, opakowanie służy głównie celom utylitarnym. Wspiera niejako łatwość konsumpcji i powoduje, że podczas otwierania najważniejszy jest właśnie ten produkt – w tym przypadku krówki.
Opakowanie jednak nie może być tylko zwykłym białym pudełkiem. Gdy ofertę promuje się poprzez zachęcanie nowych klientów fascynującym smakiem krówki lub gdy prezenty tego rodzaju mają podkreślać politykę firmy, na opakowaniu jest miejsce do umieszczenia np. logo bądĽ też innych znaków graficznych, zapisaniu ważnych danych teleadresowych itd. Jest jednak pewien problem: pudełko nie może mieć niebotycznych rozmiarów, musi współgrać z produktem, więc powierzchnia służąca reklamie jest stosunkowo mała. Trzeba więc właściwie to rozplanować i zdecydować się raczej na mniej tekstu, ale skondensowanego i wysokiej jakości. Rzadko kiedy stosuje się też wiele ścisłych informacji, bardziej rozsądne jest już umieszczenie adresu www strony internetowej, na której te informacje będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych.
Na spotkaniach różnego rodzaju, podczas których rozmawia się na tematy biznesowe, a krówki stanowią np. miłą przekąskę do kawy, nie trzeba ich opakowywać. Zamiast tego stosuje się różnego rodzaju talerzyki, na których również można „przemycić” logo lub inną formę reklamy. Dość ważna jest jakość takich talerzyków z pominięciem oczywiście użycia naczyń jadalnych, np. z wafla – klienci, zwłaszcza dość zamożni, zwracają uwagę na wiele szczegółów i mogą się poczuć zniechęceni faktem, że opakowanie zostało przygotowane bez gustu bądź też na szybko. Z kolei zbyt duży czy zbyt ozdobny talerzyk jest sygnałem, że dział reklamy ma skłonności do przesady, co nie zawsze jest mile widziane w biznesie. Krówki reklamowe można bez większych problemów spożywać z jadalnych talerzy, jeśli będą wystarczająco smaczne, by odpowiednio spełniły swoją rolę. Mogą też być podawane jako niewielkie, tradycyjne cukierki, wtedy nie wymagają żadnych talerzyków.

Hi, I’m fO8FthaHBS7AawyEVOqjZe7CdaUh03